آخرین اخبار ویزا و مهاجرت 1400/02/13

آخرین اخبار ویزا و مهاجرت

• لغو و پایان محدودیت مهاجرتی ترامپ معروف به تراول بن : پرزیدنت بایدن در اولین روزکاری خود لغو محدودیت تراول بن مبنی بر منع ورود اتباع برخی کشورها از جمله ایرانیان به آمریکا را امضا و این قانون را ملغی کرد.همچنین وزارت خارجه آمریکا دستورات لازم جهت از سرگیری پردازش درخواست های ویزا و پرونده‌های انباشته در سفارتخانه‌ها را صادر خواهد کرد.

• محدودیت های مسافرت های بین المللی استرالیا تا سال 2022 : پروفسور مورفی رئیس ارشد بهداشت استرالیا اعلام کرد مرزهای استرالیا تا سال 2022 بسته خواهد ماند. ایشون کسی هستند که با شروع ویروس کرونا، پیشنهاد محدودیت های بین المللی و بستن مرزهای استرالیا را به آقای اسکات موریسون اعلام و باعث بسته شدن مرزهای استرالیا گردید. بر طیق این محدودیت ها فقط ورود شهروندان یا افراد مقیم دایم استرالیا و یا همسران و فرزندان آنها ، شهروندان نیوزیلند مقیم استرالیا و دارندگان ویزاهای بیزینسی و سرمایه گذاری استرالیا امکان پذیر می باشد و سایرمتقاضیان اجازه ورود به استرالیا را ندارند. همچنین به علت این محدودیت ها افراد مقیم و یا شهروند استرالیا اجازه خروج از استرالیا را مگر در موارد خاص و با اجازه کتبی اداره مهاجرت ندارند.

• ویزای گلوبال تلنت استرالیا مجددا شامل تغییر گردید و بنا به اعلام اداره مهاجرت از تاریخ 12 ژانویه 2021 متقاضیان با مدرک فوق لیسانس شامل معافیت زیر 3 سال نیستند و فقط در صورتی می توانند که ثابت کنند حداقل حقوق بالای 153600 دلار در استرالیا خواهند داشت ، امکان اقدام برای این ویزا را دارند .

• خرید ملک ایرانیها در ترکیه نسبت به 3 سال گذشته 8 برابر شده است: مرکز آمار ترکیه در تازه‌ترین گزارش خود می‌گوید ایرانی‌ها طی سال ۲۰۲۰ حدود ۷۱۸۹ خانه در ترکیه خریداری کرده‌اند که نسبت به سال ۲۰۱۹ حدود ۲۵ درصد رشد داشته و نسبت به دوران قبل از تحریم‌ها ۱۰ برابر شده است.

آژانس هواپیمایی هدهد (واحد ویزا و مهاجرت) آماده ارایه خدمات مهاجرتی بشما عزیزان می باشد.


راویس