3 روز مانده تا آغاز سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران 1398/11/20

معاون گردشگری کشور:
حضور 985 شرکت داخلی و 43 شرکت خارجی در نمایشگاه تهران

ولی تیموری معاون گردشگری کشور امروز شنبه 19 بهمن 98 در نشست خبری به‌مناسبت سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌و‌سومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی که در محل سالن فجر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با حضور معاون صنایع‌دستی کشور و تعدادی از مدیران کل دو معاونت گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، گفت: 985 شرکت داخلی و 43 شرکت خصوصی از پنج کشور در این نمایشگاه حضور دارند، 18 نمایندگی شرکت‌های خارجی نیز که با شرکت‌های ایرانی همکاری دارند در این نمایشگاه حضور دارند.
تیموری گفت: نمایشگاه یک فرصت ایده ال برای حوزه گردشگری است و با توجه به این‌که به نوروز 99 نزدیک می‌شویم، برگزاری نمایشگاهی که به معرفی ظرفیت‌های هر استان می‌پردازد می‌تواند به توزیع سفر و رشد گردشگری در کشور کمک کند.

معاون گردشگری کشور درباره برند ملی گردشگری نیز گفت: «این موضوع یک کار کاملاً علمی است و با یک کار علمی و تحقیقاتی به آن رسیدیم و صحبت‌هایی که درباره کپی در این خصوص مطرح می‌شود صحیح نیست. حدود یک سال دراین‌باره کار تحقیقاتی و عملیاتی انجام شده و در این خصوص از نظرات بسیاری از صاحب‌نظران و افراد متخصص استفاده شده و حتی از نتایج همایش‌ها و نشست‌هایی که در سال‌های اخیر دراین‌باره برگزار شده، بهره گرفته‌ایم.»

وی در پاسخ به سؤال یکی دیگر از خبرنگاران درباره تغییر مجری برگزاری نمایشگاه و هزینه‌های برگزاری آن نیز گفت: «نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران همیشه از سوی مجری برگزار می‌شود و فرآیندی است که بخش خصوصی برگزار می‌کند. امسال و سال گذشته به‌صورت خودگردان اجرا می‌شود و هزینه‌های آن از محل هزینه‌هایی است که از سوی شرکت‌کنندگان دریافت می‌شود.»

.

.

.

منبع:رسانه گردشگری راه بلد


راویس